Vodseries אתר סדרות לצפייה ישירה,כל הסדרות החמות לצפייה ישירה ראשונים ברשת באיכות הכי טוב. סדרות כמו:הבורר עונה 3,עספור,אבודים,חצויה,חסמבה דור 3 ועוד

פרסומות

יום ראשון, 11 באפריל 2010

עספור-הדמויות

הדמויות

מוטי אמויאל – שלום מיכשווילי

מוטי גדל במשפחה קשת יום בשכונת קריית משה בירושלים, אימו עקרת בית ואביו עובד כשומר בחברת אבטחה ומרוויח משכורת מינימום. בין מוטי לאביו שורר קרע גדול: אביו ציפה שילמד מקצוע ויעבוד בעבודה "מסודרת" ואילו מוטי בחר לגלם את הסיוט של אביו – הוא חלטוריסט, גר באוטובוס וחי עם חבורת מסטולים.

מוטי הוא כריזמטי, אבהי ומקבל ההחלטות החשובות בחבורה. הוא הדמות השקולה והבוגרת מביניהם כשהחוכמה שלו היא חוכמת רחוב (שרובה בהשראת סבו, שהיה מלך מחנה יהודה והדמות הבוגרת הדומיננטית בחייו). מתוך כך, הוא גם יודע להיות יופי של ממזר.

במוטי יש רוחניות אמיתית המונחה על ידי "סימנים"- "מכתוב", והחלטותיו מתקבלות באופן אינטואיטיבי, על פי ההרגשה שבפנים. הוא מנהיג חבורת החווה ובעל השטח החקלאי עליו מוקמת החווה.

מוטי אמויאל (קרדיט: רון קדמי)






























































































































































































































איציק בנסולי – עוז זהבי



בן 28 וחברו הקרוב והטוב ביותר של מוטי. איציק הוא הדון ז'ואן של החבורה. רודף נשים חסר גבולות. בנסולי גדל בבית מסורתי למשפחה דלת אמצעים בשכונת פת בירושלים. בגיל 15, בעקבות עימות פיזי חריף עם אביו, ברח איציק מהבית ומאז נותק הקשר שלו עם משפחתו. הוא הסתובב קצת אצל חברים וניסה להסתיר את היותו חסר בית, כדי לא ליפול לידי הרשויות. בשעות הבוקר, המשיך את לימודיו הטכניים בבית הספר המקצועי, במגמת מכונאות רכב.

מוטי ואיציק נפגשים במוסך והופכים להיות חברים בלב ובנפש. גם איציק, כמו מוטי, הוא ממזר שופע קסם אישי וחוכמת רחוב, אך ההבדל העיקרי ביניהם הוא שבניגוד למוטי השקול, איציק אף פעם לא חושב על ההשלכות של מעשיו.

יש לו מוח קרימינלי ויצירתיות רבה שבעיקר מיועדת לעזור להשגת מטרותיו. איציק מתפרנס כמובן רק ב"שחור" מכל הבא ליד, אבל בעיקר כמעביר טסטים בקומבינה למכוניות גמורות. איציק מדבר באותה שפה של מוטי אך בניגוד אליו, אין לו "עצם בלשון", והיא קלה ומשוחררת, ומסבכת אותו לא פעם.

איציק בנסולי (קרדיט: רון קדמי)


































































































































































קצר – גיא עמיר

קצר בן ה-28 הוא בעל פיוז קצר ומכאן כינויו. סטלן, בחור פשוט, לא מתחכם, שפועל בדרך כלל בצורה אינסטינקטיבית לפי הצרכים שלו, נמצא בעימות ובתחרות תמידית עם "ניוטון" בן דודו.

מבין שניהם 'קצר' הוא הפיזי יותר. הוא חובש כיפה, לא מטעמי אמונה אלא מטעמי הרגל מאז ימי הגן הדתי. כשהוא מתעצבן (וזה קורה הרבה) יש לו פה מלוכלך והידיים שלו ממהרות להתנופף. קצר, כמו כל צבר מצוי, הוא רגיש מפנים, למרות הדוקר שבחוץ, אבל הוא לא נוהג להראות את הצד הזה בו מחשש שיחשב נשי וחלש.

קצר (קרדיט: יזהר טרמו)





מורלי אביטל "ניוטון" – חנן סביון

בן 28, נחשב ל"מוח" בצמד הבני דודים. סוג של סטלן מהרהר. ניוטון נמצא תמיד עשרים צעדים לפני כולם, מתוך חרדה קיומית שגורמת לו לנבא את העתיד לבוא. הרבה פעמים הוא זה שמוצא פתרון לבעיות, אבל בגלל היכולת הוורבלית המוגבלת שלו, אף אחד לא מבין למה ומה הוא רוצה. ניוטון בטוח שהוא חכם הרבה יותר ממה שהסביבה מבינה ולכן – הוא נוהג להשתמש בפתגמים, שלרוב יהיו משובשים.

ניוטון (צילום: אלדד רפאלי)







































































































































































































































שיר אמבר – אפרת דור

































בת 26, קלאסה אמיתית, חזקה ונשית. שיר היא בת יחידה, לאמה, אביגיל אמבר, ונצר למשפחה ירושלמית מכובדת ומבוססת. אמה גידלה אותה לבדה מגיל צעיר, לאחר שאביה של שיר, עו"ד פלילים נחשב, ניספה בתאונת דרכים.

אביגיל הקפידה לגדל את שיר בכפפות של משי: שלחה אותה לבתי ספר הטובים ביותר, הקיפה אותה במורים פרטיים והקפדה ששיר תסתובבבעיקר עם בני "מעמדה". מיד אחרי השירות הצבאי נכנסה שיר לאוניברסיטה העברית והתעקשה ללכת בדרכו של אביה ללימודי תואר במשפטים. בתום לימודיה האקדמאיים, שניה לפני הסטאז,' החליטה שיר להתאוורר לראשונה ולנסוע להודו. כשחזרה התחילה סטאז' במחלקה המשפטית של "פלד ביטוחים".










































































































עמית פלד – דן שפירא

בן 27, עמית הוא "נסיך" רחביה. בן למשפחת פלד בעלת חברת הביטוח "פלד ביטוח", מן החברות הגדולות בארץ. חלומו הגדול הוא לרשת את תפקידו של אביו כמנכ"ל החברה, אך אביו לא מאמין ש"יש לו את זה" ודואג להגיד לו את זה בכל הזדמנות.

עמית הוא איש עסקים חכם, ממולח ורהוט, שיודע לדבר עם כל אחד בשפה שלו. עמית מסמן מטרות ומבטל כל מה שבדרך אליהן גם אם זה אומר שיצטרך לעגל פינות.

עמית פלד (קרדיט: רון קדמי)

קרדיט ל YNET על התוכן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה