Vodseries אתר סדרות לצפייה ישירה,כל הסדרות החמות לצפייה ישירה ראשונים ברשת באיכות הכי טוב. סדרות כמו:הבורר עונה 3,עספור,אבודים,חצויה,חסמבה דור 3 ועוד

פרסומות

יום חמישי, 15 באפריל 2010

נבלות HOT 3


נבלות, סדרות בערוץ 3 Hot
"נבלות", סדרה ישראלית חדשה, מבוססת על "עיטים" ועל "נבלות מאת יורם קניוק.
יהורם גאון ויוסי פולק מגלמים צמד קשישים, אפרים ומושקה, פלמ"חניקים בעברם. זה 60 שנה הם יושבים בבית הקפה של מלכה מדי יום ובאותה שעה. הם מרגישים חסרי חיים, כמו נבלות, כמו דגים באקווריום הם מביטים מבעד לחלונות בית הקפה, ורואים איך החיים חולפים על פניהם. הם מביטים בערגה על הצעירים היפים החולפים ברחוב, וחשים כאב המעביר אותם על דעתם.
יום אחד תאונה מתרחשת מול בית הקפה שהם יושבים בו, וזקנה שלא הספיקה לחצות את הכביש נדרסת. מתברר שההרוגה היא תמרה, אהבתם משנות ה-40. מותה של תמרה מזעזע את אפרים, והוא מחליט לנקום – הוא רוצה ללמד לקח את הצעירים, להשיב למדינה את ערכי העבר, ולחזור לימים ש"הרעות" הייתה חזות הכול. הוא מגייס את מושקה למשימה, ויחד הם מנצלים את כישוריהם כלוחמים מיומנים ממלחמה שהסתיימה לפני 60 שנה, ורוצחים במקצועיות אלגנטית "נבלות", כלומר עשרות צעירים וטיפוסים אחרים.
בעקבות מותה של תמרה דינה בתה, שגדלה ללא אב וללא עבר, בתלישות מוחלטת, מתחילה לחטט בעברה של אמה. הופעתה מציפה מתחים ישנים וסוד גדול המאיים על החברות רבת השנים בין אפרים ובין מושקה.
שחקנים: יהורם גאון, יוסי פולק, עוז זהבי, מיכאל מושונוב, נועה ברקאי, מרים גבריאלי, תרצה אריאל, אדווה בולה, טלי רובין ואחרים.
יוצרים: דרור סבו, דפנה לוין, לי ירדני, אבירם בוכריס.
בימוי: דרור סבו.
תסריט: דפנה לוין.
עריכת תסריט: חגי לוי.

הסדרה תתחיל בתאריך 20.4 הפרקים של הסדרה יעלו לאתר ויהיו ניתנים לצפייה ישירה בלעדי ל Tvseries8

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה